Thursday, May 7, 2009

Lama pnyer cite...br nk update..huhuhu

Salam kembali.......

Xtually kesah ni mmg dah lama....17 april...last mnth....few weeks lepas mak aku blk dr sini kakak aku plak bgtau diorg 1 famili nk dtg sbb abg ipo aku ader dinner kt KL nih....mlm jumaat diorg smpi fr. johor.....malang sket la tetamu aku sbb dtg hari bekerja nih...hati aku pun x tenteram kt opis mengenangkan tetamu yg di biarkan x berlayan kt umah tu.....so hari jumaat tu aku amik halfday...nk cuti penuh x bleh plak....prev. week aku kerap amik cuti...anak2 demam la...aku pun demam gak....ermmm cuaca kt m'sia ni x menentu bisa mengundang penyakit jer!

Masa pun x berapa mengizinkan....aku plan nk bwk anak2 buah aku tu p jalan jalan la....coz mlm tu mak bpk diorg nk berparti...kihkihkih....di sbbkan masa yg terhad aku cuma sempat bwk anak2 nih p alamanda jer...jalan2 pastu blk.....
Kakak Aleeya, Nadya & Irfan...
Irfan hepi sgt dpt main dgn kakak2 nih...seronok bile tgk anak2 hepi!
Kakak Nadya & adik Rayyan....
Anak kakak aku nih 3 org...aku plak bole lupa nk snap gmbo baby Kaseh...sian Kaseh....dia baru 6mth....xtually kt dlm gmbo nih yg kt blakang tu is bibik yg tgh pegang Kaseh...
Sebelum balik..makan pizza dulu! Maaf ye terkurang layanan...jgn serik dtg lagi!

1 comment:

mrs khairul said...

udot dah beso eh anak2 sedara ko tuh..yg sulung sure dah sekolah kan..kakak ko kawen masa kita stady kat segamat kan? a'ah xpnh tgk gamba baby kaseh dah beso..aritu ko upload gamba dia mase baru lahir jek..

sure ko rapat dgn anak2 sedara ko kan..aku pun cenggitu gak..kanda siap panggil kakak aku IBU..and abg ipar aku AYAH..