Sunday, May 17, 2009

Countdown..........

20 May ni genap la usia putera sulung ku 2 tahun....rasa sekejap masa berlalu...parut kt perut aku ni pun masih tebal lagi...adakala masih terasa sakit and my little hero ni sungguh menawan hati! hehehe
Irfan mewarisi perangai "mengentan" aku....
suka ngamuk....
apa yg dia nk dia mesti dpt..
xleh di pujuk dgn benda lain...
vocab pun makin bertambah & yg pasti dah makin x "makan saman"...aku marah pun dah x lut lagi!
aku suka time dtg mood ngada-ngada dia....
x semena-mena dtg peluk aku sambil "ermmmmm...maa" kt aku....
saje mintak perhatian kot...
Adik rayyan plak bakal setahun next mth....
Ya Allah baru aku sedar rapatnya umur diorg...hopefully hubungan diorg ni pun serapat umurnya!
Manalah tau kot ikut keturun bpk depa ni dgn abg ipo aku pun jaraknya setahun tp smpai ke tua xleh nk ngam....kalo diorg berborak x leh lama2 penyudahnya bertegang urat...masing2 nk ckp dia betul....
Mcm biasa xde sambutan hari lahir....hehe....
sepupu sepapat yg sebaya dgn irfan semua buat birthday party.....
but for us..it just not our style.
I get them this play tent....mula2 diorg xnk masuk dlm tent ni...tp bila aku sepahkan menan diorg baru berani nk masuk...tu la tujuan aku beli menatang ni..supaya diorg bole menyepahkan menan diorg setempat.....Irfan so clever....baring minum susu smbil tgk tv dlm benda alah ni....
Klakor aku tgk irfan dgn rambut cmtu....xtually aku mmg bior rambut dia panjang sbb rambut dia jenis nipis & xbrapa nk byk jumlahnya....since malaysia ni tahap kepanasan nya sungguh mencabar & kulit anakku itu yg sungguh sensitip dgn cuaca malaysia ni so aku terpaksa menogelkan sket rambutnya itu....penuh ruam satu badan...muka & kepala semua...nmpk makin komeng...kepala jer yg besar! hehe....

Adik rayyan cepat pandai jalan ye! senang sket mama....adik jgn buli abg irfan tau!

Last but not least....mesti nk tepek gmbo adik rayyan tgh sleep!

1 comment:

mrs khairul said...

udot xpe anak rapat2..at least mereka ada kawan kan? cuma pasni ko kena lah hati2..hehehe..bukan apa ko kan gunting perut..

nnt bila kita dah umo 40 mesti org ingat anak2 kita tu adik kita..hahaha..aku sudah perasan muda..

papepun both ur son mmg cute & adorable....bila lah dapat jumpa lagi ek..