Wednesday, April 15, 2009

update

setelah sekian lama aku biarkan tempat ni bersawang akhirnya tangan ni rajin membuka laptop ku yg jgk dah bersawang dlm store tu....itu la sbb utama knp aku malas nk update....aku malas nk kuarkan laptop...dah la kalo nk kuarkan tu kena tggu irfan tdo...slalunya aku pun dah tdo la...kihkihkih....aku plak siap simpan benda tu dlm store...kalo org lain sibuk ngan laptopnya...aku plak xbrapa rajin nk menggodek...even aku rasa membazir beli benda alah tu sbb x fully utilise pun...kihkih....aku plak laki bini sepesen.....sbb tu tempatnya dlm store......

sepanjang aku x update ni byk gak la peristiwa yg berlaku...hehe...last 2 week mak & abah aku dtg sini...menghantar si bujang kesayangan (adik aku) yg dapat keje gomen kt MOF....sambil tu diorg g tgk F1...abah aku tu mmg minat gler sukan2 jenis tu....so skrg adik aku dok umah aku la...dia nk dok umah sewa...ikut hati aku mmg xnk bg...tp smpi bile plak dia nk dok dgn aku kan....

& last week...besday aku.....sepanjang mggu sebelum smpi hari keramat tu aku sibuk la tnya hubby dia ader plan something special x tuk aku...each time aku tnya dia gelak & jwp "xde"...."mama nk aper"....tnya aku blk plak....rupa2nya mmg betul xde yg special....sob sob sob...kami ke sunway pyramid jer...konon nya aku ni nk mkn kt borneo rain forest...rest. tiara tu...tp lum bukak plak....lgpun bile aku nmpk dia ader serve beer aku pun dah tawar hati la nk g...kalo ko tu kapir lain gak......so jln2 kt sunway pilih hadiah sndr jer......

aku lebih suka besday aku last yr...bile aku blk keje hubby buat surprise kuar dr bilik bwk seketul besday kek..suh aku tiup lilin.....w/pun akhirnya kek tu ke tong sampah sbb aku x makan kek sgt...x minat...beli kek seketul sapa lah nk mkn...bukan ader org lain pun....pastu aku masuk bilik ader bungkusan hadiah atas katil...w/pun hadiahnya cm budak2 sket...now br aku appreciate benda tu bile di kenang blk....hadiah mahal yg aku pilih sndr mcm xbermakna.....w/pun murah tp sungguh ikhlas percubaan untuk heppi kan si isteri yg sungguh mengada2 ni......thanks abg...i luv u so much........

aku mmg ader amik gmbo yg berkaitan dgn cite di atas malangnya aku xtau aper prob. tp aku xleh nk upload.....so tgk je la gmbo yg x berapa berkaitan nih....




suka tgk gmbo ni...bam bam pipi adik.....

tebal tol bedak...blk dr umah bbysitter...

ermmm...tdo je la...mama pun aman....

1 comment:

mrs khairul said...

udot! gamba rayyan yg dlm keta tuh hemsem weh..bulat muka dia skrg eh..mcm makin berisi plak aku tgk..anak dara aku tuh makin kuncup tau..

ko simpan laptop dlm stor..ko ni biar betul..krg masuk lipas k cicak ke..hahhaha..tp bgs gak..xdelah si irfan tuh dok main laptopnya..aku ni ha habis sume alphabet kena tanggal dgn si kanda..1 keja plak nk lekat kn smela..

sonok kan kalo family kita dtg..aku kan nak tgu mak aku dtg setahun sekali kot.sedey beb..tapi adik2 aku rajin jenguk coz diorg blaja lg..rajinlah berjln ke KL.tapi kalo famili khairul tiap2 bulan depa dtg..kdg2 jemu plak aku..hahahah..jahat mulut aku..shhhh..jgn ckp kt dia..hehehe