Monday, January 19, 2009

Irfan yang bole di harap.....

Irfan dah besar. Dah 1thn 8bln. Dah makin paham apa yg kite ckp. Dah boleh harap. Bole suruh tgk adik bile adik nangis. Since dia dah makin paham ape aku buat, aku kena xtra careful nk buat sesuatu bcoz dia akan copy jer...


Aku slalu amik baju kotor dlm bakul buat lap susu yg direnjis2 dipilis oleh irfan (x senonoh ek...kihkih). Ader skali tu lepas dia dok syok merenjis dia terus menuju ke bakul..amik kain yg boleh di capai terus cangkung & lap titik titik susu yg direnjis itu...bersih dia lap...sooo sweet irfan....so aku xyah riso dah kalo dia tumpahkan susu....sbb irfan tau lap sendiri (guna proper kain lap hehehe)...

Time irfan selsema, kdg2 tu bile dah x sempat sgt nk amik kain sbb yg meleleh tu lg laju so aku pun dgn selambanyer lap la guna ujung bj yg dia pakai...beberapa kali aku buat cmtu kan akhirnya tanpa di suruh irfan pun pandai buat sndr...dgn jari dia yg halus tu...dia tarik ujung bj & lap...kihkih...wpun sweet aku tobat xnk buat x senonoh cm tu....so irfan pandai amik tissue..pas kt aku...aku yg lap kan...irfan good boy!


Rayyan dah dok walker...ke sana sini dlm walker dia...hentam sana sini sesuka hati dia..kdg2 tu smpi menghalang perjalanan org lain...irfan lah mangsanya...."p..p..!!"..(tepi)...irfan slalu jerit cmtu nk suh rayyan ketepi... yg adik ni x paham ape yg blaku...bole buat muka pelik tgk abg dia...kihkihkih

Irfan mmg boleh di harap...bole suh amik remote..(sbb aku malas nk bgn amik)...bole suh buang smpah kt dustbin....pandai letak botol susu kt tmpt yg sepatutnya...pandai tutup botol susu yg belum abis di minum...nnt bole sambung lg...las but not lis...sgt pandai tgk tv....tgk drama plak tuh!...ikut abah la ni..aku x suka tgk drama...buhsan!...

Irfan tgh tgk 'macam-macam aznil'


Irfan bg adik susu

1 comment:

mrs khairul said...

ala comelnya irfan ks adik rayyan susu tuu..soooo sweet tau..irfan x sibuk nak masuk dlm walker ke?aku lom kuarkan g walker tgu balqis 6 bulan nnt..tapi risau la plak sbb masa balik kg aritu si kanda ni dok melenjan walker cousin dia.

dot time umo cam irfan tuh mmg dia ske tiru apa kita buat & cakap..mmg nak kena hati2..but d best part is bila dia dh paham apa yg kita soh buat kan..aku kalo bab soh buang sampah tu mmg selalu soh kanda jek..keh..keh..