Monday, February 2, 2009

Lunas tag...

Lama giler aku amik masa nk tunaikan amanah ni....even dah basi....harap dapat dimaafkan ye...kihkihkih....

*Here are the rules* -List these rules on your blog. -Share 7 facts about yourself on your blog. -Tell 6 unspectacular quirks of yours. -Tag 7 people at the end of your post by leaving their names as well as links to their blogs. -Link the person who tagged you. -Leave a comment for each blogger7even facts 'bout me:

7even facts 'bout me:

  1. Nama penuh aku Nurhuda Binti Karim. Known as...huda, udot, cik nur, udud & paling x masuk akal "robin" (relevent ker???)....
  2. Anak ke-2 dari 3 beradik. Aku ade sorg kakak & sorg adik lelaki.
  3. Menjadi isteri kepada Hazrul 'Azim pd tanggal 15.7.06.
  4. Melahirkan Harith Irfan pd 20.5.07 dan seterusnya Harith Rayyan pd 16.6.08...
  5. Bosan dgn fav. kaler sendiri which is "Green"....
  6. Kurang nafsu dlm hal2 makanan...termasuk la bab2 memasak..hihi
  7. "Setia"...kihkih


6ix unspectacular quirks about me:

  1. Since aku kawin baru aku realise aku ni baran gak orgnye...fav. mangsa aku of coz my hubby...sian kt dia...kekdg aku angin x tentu pasal...saje nk marah2 pastu aku puas hati la dpt marah....
  2. Aku pun xsuka tgk laundry aku penuh...nk kata aku rajin basuh baju xjgk...tp aku sebolehnya akan pastikan bakul tu kosong....so kalo musim hujan aku anto dobi je baju2 tu...
  3. Aku rasa ni mmg perangai paling buruk aku la....aku mmg xleh bgn awal....std wkt aku bgn kul 1pm....dari wkt skolah dulu aku mmg ske study wkt mlm...so bile dah tdo lmbt mesti la kena bgn lambat....rutin tu dah xleh nk tuka sbb mata aku x akan ngantuk slagi x pas midnite...xtvt gler aku & kwn2 wkt kt s.alam ktorg ske tgk midnite kt midvalley...pastu mkn ns lemak kt bangsar @ fried tong hoon (btul ke aku eja??) kt uptown...blk pun dah nk subuh...so bile dah keje & ader anak2 ni kena betulkan blk la wktu tdo aku..
  4. Aku x suka tgk umah bsepah tp yg lebih aku x suka ialah kemas brg yg org lain buat sepah...xpe la aku buat sepah aku kemas...tp kalo org lain buat sepah aku akan kuarkan muncung aku yg sedepa...aku x bebel tp aku kemas smbil hempas2...kihkih...
  5. Aku x rajin lipat baju...luckily husben aku pun x suka baju dia berlipat...slalunya aku akan amik masa lebih seminggu tuk dptkan mood melipat bj....
  6. Aku suka mkn makanan yg dimasak oleh org lain...wpun biasa je aku ttp rasa best dari makanan yg aku sendiri masak...sbb tu aku mmg x slalu makan di rumah....kebnyakkan makanan yg di makan di rumah adalah hasil masakan suami ku...

Sekian.....

1 comment:

mrs khairul said...

dot dasyat lah ko! kemas smbil hempas2 brg2..keh..keh..sure hasbend ko takut kan...aku dulu mcm tu gaks..tp sejak dh ada anak nih dh xbuat g..ye la masa tu br mula2 kawen br la nmpk perangai sebeno laki kita..aku hangin sbb pas baca mag or paper x kms balik..apalagi aku ngamuk lah...

weh hasben ko tu kira romantik eks..rajin msk utk anak bini..best tuh....kalo hasben aku tuh kena tgu mood rajin dia menjelma.....ada la sebulan 2, 3 kali ke dapur...hehehe..tu pun aku dh syukur sgt2..