Tuesday, January 13, 2009

My little Rayyan






My Rayyan is 7mth!...kejap jer adik dah beso....dulu waktu abg irfan mama rasa lambatnyer masa bjalan.....rayyan x byk kerenah. Cuma anak2 aku nih peel nyer sepesen....rajin menangis...langsung x leh kena tggl....rayyan lum merangkak. Tp meniarap tu bleh pusing keliling umah. Aku tgglkan depan tv tgk2 dah ader kt depan pintu plak....sbb asik nk kena pegang jek so aku masukkan dia dlm walker...tahan la 10-20 min. kot....sempatlah aku tgglkan g basuh pinggan...nk buat yg lain2 dah x bole....nk tdo pun kena paksa. Senyum rayyan so sweet....sejuk mata aku nih...tp xbleh snap la waktu dia senyum. Aku slalu fail amik gmbo ni..

Rayyan slalu kena buli dgn Irfan...xpe nnt adik dah beso adik buli abg blk eh! kehkehkeh....
Ader ker pakcik husben aku kata rayyan nnt dah beso 'rendang'...kihkihkih...kalo btul rendang ikut aku lah tu...hahaha...

2 comments:

mrs khairul said...

dot lama menghilang ahirnya ko udpate gak ek..

weh rayyan bila dh beso nih mmg sejibik muka papa dia..mmg tak bole diNAFIkan lagik..hehhehe..aku rs mcm rayyan ni beso lah..irfan dulu masa umo mcm nih ada beso mcm rayyan ke? tgulah irfan nnt adik wresling ok..

balqis pun dh start merayap..plak tu ske mengutip..risau aku..nak kena make sure umah bersih selalu..takut krg ntah tercekik apa2 plak nnt..aritu dh nak makan kereta menan kecik abag long dia..menjerit aku..

haz_da said...

ha aku pun rasa rayyan ni lagi beso dr irfan...skrg ni pun dia dah sama beso dgn irfan...irfan dulu wktu umo gini xsebeso rayyan skrg la...

balqis dah pandai ngutip? rayyan lum lg. tggu je la dia start merangkak nnt abis satu umah dia mop..hehe