Wednesday, February 25, 2009

Si komeng Irfan

Irfan dulu & kini.......




Sian anak manja mama sorg ni...aku pun dah lama x bwk dia p timbang berat badan so aku x tau la brp kg gaknye hero aku nih! tp makin hari makin komeng plak aku rasa....mengikut kata akak bbysitter, irfan makan ok kt umah dia....tp kt umah aku cukup payah nk suap bg dia makan...slalu aku bg dia pinggan, sudu, pastu isi la nasi dlm pinggan tu bg dia suap sndr.....yg leceh kompen makanan tu berterabur...bukan masuk mulut pun...bersepah kt lantai...tp cmtu la kalo nk suh dia mkn...kena umpan..smbil dia buat sepah smbil tu la aku suap dia..kdg2 memang dia makan byk....aku pun lum dpt kenal pasti makanan peberet irfan nih...tgk mood dia...dia rasa nk mkn dia mkn la byk....kalo x dia makan chicken jer!

1 comment:

mrs khairul said...

udot oi...wp komeng tapi hensem tau...tu yg mahal nih..mahal tang mata tuh..ye la dot aku rasa mata dia ikut ko lah..ko nya mata kan mcm duit 50 cent pastu bulu mata lentik plak..(jgn mara ye)aku rs kalo ko dpt anak pompuan nnt kan pastu muka ala2 irfan nih...aduh aku ble imagine betapa lawanya dia...

aku masa ngandungkan anak2 aku doalah byk2 biar dpt mata bulat..heheheh..xmo mata sepet coz belah daddy diorg sume jenis mata kecik..hahahaa..

baguslah irfan nak mkn sendri..independant tuh..mcm tau2 jek dh jd abg long..kanda smpi skrg still bersuap..tp bila dtg mood rajin pandai gak lah dia suap sendri.