Friday, November 14, 2008

Sama...x serupa

















X sangka sebenarnya "termengandung" lagi lepas lahirkan irfan....tp bgus gak..jimat sket baju2 irfan waktu baby ble pas kt adik dia...so adik ryan dpt sgt sedikit baju baru...segala peralatan & keperluan pkai jer abg punya @ share...(sian adik)...aku suke pkaikan diorg ni sedondon...pasni dah ble buat koleksi bj sedondon...mcm kembar tp x serupe.....baju irfan yg dah x muat semua pas kt adik...xtually byk gak baju irfan yg dia still muat nk pakai...diorg yg buat bj ni pun yek yek jer buat saiz 0-6mth..tp irfan smpi 1yr1/2 pun ble pakai lg....tp aku rasa bdn adik ryan lebih smgat kot dr abg dia coz bj yg irfan cuma ble pakai >6mth...ryan dah bole pkai skrg...ryan br nk 5mth...ade satu sluar tu xtually irfan ble pkai lg tp ryan pun dah bole pakai....pengasuh diorg ni mula2 dulu pun kompius gak dgn bj2 bbdk ni....dulu dia pkaikn kt irfan skrg kt adik dia plak...hehehe jimat jimat....

2 comments:

mrs khairul said...

udot 1st of all aku nak ucap TAHNIAH kerana akhirnya kau berjaya gak join blog nih..caiyok!

weh lain gilerrr muka rayyan..ni mesti ikut muka papa dia..nnt ko letak plak gambo papa dia eh..

jimat kan dpt anal laki lagik..ble tranfer baju kt adik..mcm aku nih sume brg2 dia..impan dlm almari..kasut2 tu ha,,byk gilerr..rs cam bazir plak..so hubby aku kata "kita + lg sorg boy nak" huwaaaaaa....aku taknak........(bukan taknak tp tgu 3 taun lagik..hehhehe)

mrs khairul said...

udott update pleassssssse..heheh

weh ko pree x on 29th aku plan nk bwk kanda p kidsport OU..jom arr join..kitorg dh lama x p sana..best tau..sure irfan suke main kt playland tuh..aku kalo bwk kanda siap nangis2 taknak blk..jom arrrrr...